вторник, 28 июня 2016 г.

Чому в звичайній школі неможливо вивчити англійську

http://life.pravda.com.ua/columns/2016/06/28/214372/
При обговоренні на нараді модераторів в Міністерстві освіти і науки, пропозиція вилучити письмо англійською у першому класі (а значить, дійсно РОЗВАНТАЖИТИ дітей) всіма вчителями основних предметів була сприйнята "на ура", лише вчителька англійської не в захваті: "Письмо потрібне, інакше треба все міняти, не встигнемо навчити, давайте хоча б на півроку залишимо".
І просто вразила реакція методиста МОН, авторки програми: "У програмі першого класу письма нема!". Просто і цинічно.
Тобто вона вірить, що її формулювання "відтворювати графічний образ речень" ніхто із дорослих присутніх не зрозуміє правильно.
І дійсно - якщо вилучити письмо на уроках англійської у першому класі (зазначу, що, наприклад, у Німеччині англійську починають вивчати в 3 класі, і діти не пишуть на уроках англійської упродовж 2 перших років навчання), що ж будуть робити педагоги?
Чим замінити письмо для вчителів, які не звикли грати з дітьми, співати, шукати цікаві сучасні засоби навчання?
А для авторів програми – як же бути із робочими зошитами, що закуповуються батьками і є обов’язковими для всіх вчителів (відповідно до програми)? Вже не кажу про те, що в усьому світі діти англійською пишуть друкованими літерами Print Script, а в наших прописах вони й досі прописні. Ну, як це було у Радянскому Союзі, звісно.
Я провела дослідження побудови програм вивчення англійської в деяких європейських країнах, і помітила, що вимоги з письма до першокласників загальноосвітніх шкіл України збігаються із вимогами до тестів за системою Cambridge Young Learners: Starters.
Цей курс розраховано на дітей від 7 років, та, звісно, на більшу кількість годин на тиждень.

Комментариев нет:

Отправить комментарий