понедельник, 16 мая 2016 г.

Зазначення в документах ініціалів працівника Джерело: http://www.pedrada.com.ua/article/121-qqq-14-m4-17-04-2014-zaznachennya-v-dokumentah-ntsalv-pratsvnika Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.

http://www.pedrada.com.ua/article/121-qqq-14-m4-17-04-2014-zaznachennya-v-dokumentah-ntsalv-pratsvnika
У яких випадках під час складання документів ініціали пишуть перед прізвищем, а в яких після? Склад реквізитів документів визначено Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» (ДСТУ 4163–2003), затвердженим наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55 (ДСТУ). До реквізитів документів, що мають (або можуть мати) у своєму складі ініціали та прізвище посадової особи або громадянина, належать такі, як: Адресат Підпис Гриф затвердження Гриф погодження Візи Відмітка про засвідчення копії Відмітка про виконання документа і направлення його до справи Прізвище виконавця і номер його телефону Відповідно до ДСТУ в реквізиті «Адресат» ініціали особи, якій адресують документ, розташовують після прізвища: Директору загальноосвітнього навчального закладу № 1111 Добродію К. М.  У реквізитах, до складу яких входить особистий підпис, ініціали проставляють перед прізвищем посадової особи, наприклад у реквізиті «Підпис»: Директор                               Добродiй                                                                      К. М. Добродій У тексті документа ініціали осіб зазвичай зазначають після прізвищ: 3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Мироненко Г. І.
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий